N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Result Semester 1
Tuesday, October 30, 2012 • Tuesday, October 30, 2012 • 0 comments

Hye.

Assalamualaikum.Haa. xjawap dose tanggung sendiri la derr.

Aku nak update pasal ape ek tadi. Lupe plak. Haa. Da ingat da. Pasal result exam aku.
Haa. Ni nak bagitau nie. Exam aku yg ari tuh tu. Ala yg ari tuh. Haa. Yg tu la. Aku ase aku punyer result mesti hancuss punyer la kan. Cuak plak ase. Sebab uh aku malas pk. Tapi sejak aku main komen2 ngan lecturer aku dalam fesbuk uh. Even xsebut pon pasal result. Terus mngingatkan aku pasal result aku uh.

Aku sangat berharap lecturer lecturer aku sekalian berbaik hati nak bg markah yg banyak kat aku. Aku harap mereka tenang la mark paper aku uh. Aku malas repeat. Itu je masalah aku sekarang nie. Adoii. Runsing runsing.

Itu lah die. Padan la muke ko Nora. Sape suh malas belajar. Haa. Hambek ko!

Dorang kate result UiTM kuar 15 November. Tp aku xsure la plak kan. Ermm. Lagi ape ek? Haa. Korang doakan lah aku ek. Doakan aku berjaya, kaya raya dunia akhirat. Cehh. #sudahnorasudah

Ok la. Aku nak sambung drama korea aku nie. Rooftop Prince. Best woo.


Nyway. Koizora (Japan Movie) best tau. Sad n sweet. Korang mesti suke.

Bye.

Lots of Love,

Anna Shuha Dawsons.


PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Aku Sangat Tension !
  • Wah. Dah begitu lame aku x Update blog aku ni. Nam...
  • Jamuan 5 PERSONA !
  • UiTM Bukit Mertajam , Penang !
  • I'm Coming Home ! Bye Abang BRAVO
  • PLKN Calling ME !
  • Form 6 vs Matrik la Kan??
  • Pemeriksaan Doktor :D
  • Hari ANUGERAH
  • Aku Single La ! ! !