N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Pemeriksaan Doktor :D
Sunday, April 22, 2012 • Sunday, April 22, 2012 • 2 comments


Assalamualaikum..

nampak ke tajuk entry aku nie? aku takut tau sebenarnya. aku kene pergi check up hari nie. nie sume PLKN punya pasal la. aku dah la benci nak pergi klinik n hospital n sewaktu dengannya.

conversation antara aku ngan mak aku.

mak :kakak esok kite pergi buat check up hang.
aku :ala mak nanti2 la ek. kakak xready lagi.
mak :jangan nak lambat2 nanti xsempat. nak tangkap gambar hang lagi. beli barang lagi.
aku :ermm. oke la (nada pasrah)

n selepas conversation uh. aku terus tido. n mase nak tido tu aku still terbayangkan jarum. hohoho. aku takut jarum sebenarnya. hahaha. kenape? xpercaya aa? hahaha.

aku teringat kot. dulu mase sekolah aku takut kot nak kene cucuk sampai aku kene peluk Yasmeen Dayana. haa. die kawan aku yang sentiasa aku peluk bile ade bnde yang melibatkan pendarahan. hahaha. mase kaca jatuh kat muka aku pon die jugak la yang aku peluk. hahaha. miss dier. nanty bile aku nak wat check up da xde sape aku nak hug da. aduiii.

pastu aku ingat lagi mase nak kene cucuk before SPM dulu, ramai kawan2 aku berdiri keliling aku n bagi support. ntah pape kan? but itu la moment yang akan aku ingat. hahaha. mmg kelakar. macam ape je. padahal cucuk je pon. hohoho. #malu sebenarnya

haa. sudah la. aku nak main game. Poptropica mmg ohsem. try la main. syok. papai. love u all.

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Hari ANUGERAH
  • Aku Single La ! ! !
  • PLKN Sudah Mari
  • My Precious SPM Result Day :3
  • Korean Drama Addicted
  • Syauqina Akashah
  • Kapel dengan kawan Sendiri??
  • 10 Cara Nak Beli Number Pin UPU kat BSN ♥
  • :::My Mother:::(SPM essay)
  • ::status baru header baru::