N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
UiTM Bukit Mertajam , Penang !
Friday, May 18, 2012 • Friday, May 18, 2012 • 3 comments



Assalamualaikum..

hey! hey! hey!

aku dah janji kan nak update pasal upu kan. so sekarang aku nak update la nie. so bace tau. jangan tengok je. kalo bosan pon bace gak. aku xkire. huhu.

haa. tengok kat atas nie. kalo xnmpak jugak. sila klik untuk enlargement. hahaha. seperti yang sedia maklum aku dapat kat UiTM Penang. so aku cam cuak gak la sebenarnya sebab jauh. hahaha. xpe la. nanti aku dapat pakwe orang Penang. hehe. hidug mancung uh. macam Syukri kawan aku uh. hensem even gelap ! Syuk jangan kembang plak aku puji ko nieh !

so far. aku cam xbuat pape preparation lagi. baju kurung pon xbuat lagi. haishh. baju kemeja n suar slack pon xbeli lagi. kasut. haa. biar aku senaraikan lah ek.

~kasut comel2
~baju kurung comel2 + lawa2
~tudung yang wane wani
~baju kemeja
~suar slack
~beg comel2
~skirt lawa2
~t-shirt lawa2

haa. da la tu. haa. weh. kepada sesape yang dapat UiTM jangan lupe plak untuk bawak baju sekolah wane putih yg dulu2 kite pakai uh. ngan kasut yang bertutup wane hitam. haa. kain hitam jgan lupe lak. kalo lelaki bawak slack hitam la. lagi t-shirt putih yang selalu kite pakai waktu PJ uh. bawak tau. PENTING !

aku da g check u dah. korang da ker? aku sihat jer. Alhamdulillah. naseb bek xde pape . tapi cam complicated jer mase nak check up uh. kene x-ray bagai. da la doktor laki. hai. perasaan aku? xpayah sembang la. aku cuak tahap xhengat kot. naseb bek xde pape. hahaha.

B4 nak masuk UiTM uh kene bayar yuran pendaftaran dulu. bayar through Bank Islam xsilap aku. aku xbayar lagi kot. da la akaun Bank Islam pon xde. haha. baru nak buat next week kot.

PTPTN pon aku xmohon lagi. hai. cam banyak je bende aku xbuat lagi. memang merunsingkan.

sudah la tu. da xde bende nak tulis lagi. sila la LIKE kalau suke. hee. papai.



#saje mengedik letak pic aku nie.

Labels: ,



PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • I'm Coming Home ! Bye Abang BRAVO
  • PLKN Calling ME !
  • Form 6 vs Matrik la Kan??
  • Pemeriksaan Doktor :D
  • Hari ANUGERAH
  • Aku Single La ! ! !
  • PLKN Sudah Mari
  • My Precious SPM Result Day :3
  • Korean Drama Addicted
  • Syauqina Akashah