N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Jamuan 5 PERSONA !
Friday, May 25, 2012 • Friday, May 25, 2012 • 2 comments
Assalamualaikum..

hye..

sebelum pape nak letak picture nie dulu. sebenarnye nak citer pasal picture nie la. hehehe.


semalam aku g la cuci picture nie. then die suh la aku tunggu 15 min. perhh. lame uh. ingat aku suke tunggu2 nie. so aku cakap la kat mamat yang keje kat situ yang aku amek jap lagi. then aku g la minum bubble tea dulu. perhh. sedap. tapi juju wawa punye lagi sedap. jeles tau. pastu hujan. so xsempat la nak amik.

then ari nie atul ikin cakap yang gambar aku nie dah kene tayang kat depan kedai uh. what the h**l. femes la aku kalo cam tu kan? HOT la aku pasnie. satu tanjong malim kenal aku. hak hak hak(gelak besar tahap xhengat)

so, untuk mengelakkan mamat2 hensem mintak nombor aku + terpikat ngan aku ceyttt.
hahaha. esok aku decide nak amik picture tu b4 jamuan kelas esok.

PADA : 26 MEI 2012, SABTU
BERTEMPAT DI : PIZZA HUT TG. MALIM.
PUKUL : 2.00 PETANG


haa. kiteorang ade jamuan. 5 Persona ade jamuan. wah rindunyer kat mereka. haha. nanti sume bawak haluan masing2. so, sebelum berpecah kiteorang nak buat jamuan n nak habeskan duit kelas kiteorang yang berjuta juta nie.

kalo nak ikot otak aku yang xbape nak mature nie. aku memang xnak berpisah ngan dorang. aku nak kiteorang sume satu universiti. hahaha. giler kan? pastu umah kiteorang kat satu taman perumahan. memang giler. tu la aku cakap otak aku xmature. hahaha.



esok ade majlis kesyukuran kat umah zati. so kepada nur 'izzati yang sangat disayangi sorry sangat sebab aku xdapat menghadirkan diri. sebab majlis uh malam n umah aku jauh lak uh. aku tau ko akan memahami. hee

haa. tu je lah kot. k babai.

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • UiTM Bukit Mertajam , Penang !
  • I'm Coming Home ! Bye Abang BRAVO
  • PLKN Calling ME !
  • Form 6 vs Matrik la Kan??
  • Pemeriksaan Doktor :D
  • Hari ANUGERAH
  • Aku Single La ! ! !
  • PLKN Sudah Mari
  • My Precious SPM Result Day :3
  • Korean Drama Addicted