N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
I'm Coming Home ! Bye Abang BRAVO
Wednesday, May 16, 2012 • Wednesday, May 16, 2012 • 0 comments


Assalamualaikum...

Hello earthlings...

i'm back. miss aku tak? hoho. wei sorry la wei. aku dah balik da ari jumaat minggu lepas. tapi baru nak inform ari nie. bianei. aku xsempat nak update sebenarnya sebab buzy sangat. hoho. aku balik nie pon secara mengejut kot. sampai xsempat nak mintak nombor abg BRAVO yang hensem2 uh. what a waste! haha. nyesal sampai ari ni. haha.

oopss. mesti nak tau banyak pasal abg BRAVO kan? haha.xpayah tau la. nanti korang amek abg BRAVO aku. tapi kalo nak tau gak korang curik la DIARY aku yang wane PINK kat umah aku nie. kat dalam uh ade pasal abg BRAVO. haha. ade beran? kalo berani cube la curik.

haa.nak cakap nie. aku sedih sebab xsempat nak snap picture ngan kengkawan kat sane. what a waste #lagi sekali hurmm. nasi dah jadi bubuq.

weh2.aku kan dapat kat Gopeng kan. tempat uh sangat panas. dalam beberapa hari saja aku dah sunburn. tapi xde la burn sangat kan. haha. still boleh nampak la muka aku.

pastu kat sana la aku dapat alami pengalaman histeria yang besar besaran. perhh. memang menakutkan. naseb baik aku terselamat. Thank Allah. dari kul 8 sampai kul 12 baru lah reda histeria uh. memang ramai yang kene. seriously. tapi susah la nak tulis kat blog nie. korang kene dengar la aku bercerita kalau nak tau jugak. haha. tapi several kengkawan aku da tau da citer nie. korang nak tanye dorang pon boleh jugak. #macam hebad sangat je citer histeria uh.

lagi kat sane belajar kawad. baru blajar basic jer. da kene balik. lagi lepas kawad breakfast n mandi. then pergi kelas. kelas nie untuk pembinaan karakter. aku sangat suke pergi kelas. macam kanak kanak ribena. hahaha. dekat kelas la aku jumpe abg BRAVO. da la satu group aku. memang DURIAN RUNTUH. hahaha. juju wawa jangan jeles.

lagi. haa. ketua keseluruhan kiteorang sangat hensem. mmg hensem. da la budak tentera. badan tough. tinggi la uh. pandai agama. mase pelatih2 kene histeria uh die pon ade tolong2 baca2kan ayat untuk wirawati2 yang lemah semangat/histeria uh. sebab ustaz sangat bz mase uh. tbe2 aku terasa nak kene histeria jugak .ye ar nak dekat2 ngan die jugak. giler kan? arghhh. suke nyer like crazy. suda suda. ingat abg BRAVO ok.

haa. aku lupe nak bagitau. kat sane aku jadi CINA ok. aku bukan MELAYU. haha. aku pon cam xtau la cam ne dorang boleh cakap aku CINA. bangga la jugak sebenarnya. tapi bila dah ramai sangat yang layan aku cam CINA aku jadi rimas + malu.

situasi 1

ade sorang india nie datang tbe2 dok sebelah aku. mb die nak sembang. mase uh aku xkenal die. haha sekarang dah kenal. Hemalasya name die. sedap kan?

hema:awak nie melayu ke cina?
aku :saya melayu lah #senyum kambing tahap dewa.

situasi 2

mase uh aku ngah sembang2 ngan kawan aku. Mona name die. die orang asli kot. pastu tbe2 ade sorang CINA nie datang. ah xiang name die. mase die tegur uh aku blom kenal die lagi la kan. ah xiang sangat comel. cantik lak uh. lawak lagi. haa. mule2 ah xiang pon ingat aku cina cam die. mmg lawak. tbe2 die bantai cakap cina ngan aku. aku pon ape lagi. tercengang tahap xhengat la kan. lepas die abes bercakap dalam bahase yang die bajet aku paham tu baru die perasan muke aku yang pelik tahap gaban uh kan. pastu baru die tanya.

ah xiang :awak melayu ke cina?
aku :saya melayu la
ah xiang :sorry saya xtau
aku :xpe awak bukan orang pertama yang cakap macam tu.

situasi 3

aku nak amik air tau mase uh. kalo kat kawasan wirawati. memang leh free hair la sebab xde lelaki pon kat situ. so boleh sexy2. hahaha. so aku pon sentengkan seluar aku n aku free hair mase uh. tbe2 aku terdengar suare.

melayu:wei cina
aku :#buat bodoh n terus jalan
melayu:wei cina
aku :ko cakap ngan aku ker?
melayu:haa.kau la.
aku :aku melayu la wei.


itu la antara situasi nya. sebenarnya banyak lagi situasinya. itu aku blom citer lagi hal2 yang terjadi kat tandas, mase aku amik air sembahyang n sebagainya. just kalo citer xabes. hahaha. kekadang uh aku ase nak pakai tudung je sepanjang mase bia orang tau aku nie melayu. hahaha. kekadang ase nak pakai tag SAYA BUDAK MELAYU!.haishh. untonglah CHINESE LOOK. hahaha.

ermm. itu je la kot. haa. nak tau ke aku dapat u mane n kos ape? tunggu aku update lain kali ok. love korang n thanks for supporting aku.

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • PLKN Calling ME !
  • Form 6 vs Matrik la Kan??
  • Pemeriksaan Doktor :D
  • Hari ANUGERAH
  • Aku Single La ! ! !
  • PLKN Sudah Mari
  • My Precious SPM Result Day :3
  • Korean Drama Addicted
  • Syauqina Akashah
  • Kapel dengan kawan Sendiri??