N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Syauqina Akashah
Saturday, February 4, 2012 • Saturday, February 04, 2012 • 0 comments


Assalamualaikum...

hey..i'm back...

today i would like to write about my adek..i mean my adopted adek..

haa..nampak x gambar kat atas uh..yg tutup kepala pakai towel purple tu la adek saya..
yang pakai towel pooh tu la saya..#macam la orang nampak gambar pooh kat towel awak tu..hahahaha..first time kan saya post gambar saya untuk taun nie..haha..gambar kat atas tu pon taun lepas punye gambar..gambar uh was taken at bilik study..mmg agak messy kan..hahaha..malu sebenarnyer nak letak memandangkan bilik study yg begitu bersepah..hahaha..

saya tulis entry nie for introduce my adek to u all..hope korang xcurik adek saya..hahaha..

comelkan adek saya??sapa setuju??angkat kaki..die pandai menari tau..she is a korean fan..very addicted to korea sampai Dp kat FB pon taruk gambar artis korea..hahaha..

saya baru kenal die taun lepas sebab die pon baru masuk hostel taun lepas..n taun nie kteorang dah kne berpisah coz saya kan da abis sekolah..ermm..sedih la jugak..sebab da xboleh tgok die menari macam taun lepas..saya sayang dia sangat..

dia tersangat lah baik n tersangat lah memahami..
last year kan saya nak amik SPM so saya mmg bz n xde masa untuk die..tapi die tetap sabar ngan saya..kiteorg jumpe pon kdang2 jer..tp kalo jumpe mmg byk bende nak sembang..die comel n kelakar..haha..sebab tu saya sangat sayang dia..




To syauqina akashah:-

✖ akak sayang kat qina sangat..
✖ jaga diri ye sayang..
✖ jangan nakal2 kat hostel tu..
✖ belajar rajin2..
✖ nan jeongmal bogo sipo
✖ saranghae


ℒℴvℯ ,
ANNA SHUHA DAWSONS ♥


PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Kapel dengan kawan Sendiri??
  • 10 Cara Nak Beli Number Pin UPU kat BSN ♥
  • :::My Mother:::(SPM essay)
  • ::status baru header baru::
  • PLKN MEnYesakkan AKu!!
  • UnTuK KeBaIkAn Awak JugAk
  • EPY BEsDAY NoRa
  • RumPut Dan Kasih SayAnG
  • After LoVe
  • AkU,Ko,DoRANG n CikGU...