N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Kapel dengan kawan Sendiri??
Tuesday, January 31, 2012 • Tuesday, January 31, 2012 • 0 comments
Hello..

Assalamualaikum...

haa..arini nak sembang pasal bercinta dengan kawan sendiri..ermm..aku tulis entry nie sebab baru2 nie ade 2 orang kawan aku sendiri mintak kapel kat aku..seriously bukan nak berlagak k..just nak bercerita..aku sebenarnya xsuke kapel ngan kawan sendiri..lagi2 yang da lame kenal..bukannya apa tau..aku xbiasa kot..

ok..cuba byangkan ek..kalo kapel lame2 nty gaduh pastu clash..terus xnak kawan..putus sahabat..so the relationship x lasts 4ever ryte??thats why la aku xnak kapel ngn kawan aku sendiri..

Attention please..

Wahai my boy friends..tolong ar jangan mintak kapel ngan aku..seriously aku rasa malu kot..aku serba salah la nak tolak korang..sebab aku sedar aku bukan nyer HOT sgt pon sampai boleh nak reject orang kan??#aku tahu korang mesti dah muntah biru bace nie kan..haha..tapi apa boleh buat..aku memang tak nak..n aku xselesa..

haa..nie lagi satu kes..bila aku da buat ayat macam aku tak nak tu..korang paham2 la ek..bile aku da start mengelak or tbe2 tukar subject..pandai2 la..xkan ar tu pon ajar kan??#ke korang memang nak aku ajar korang??..ye lah xkan la aku nak reject secara terang terangan plak kan..xkan aku nak cakap cam ni kat korang..

........"AKU TAK NAK KAPEL NGAN KO LAH..XPAHAM2 KE??".......

nanti kecik plak hati korang..kite da la kawan..so sebaik-baiknyer aku nak jage relation nie..oke..ada paham..

Ape??korang rase alasan aku xrelevant??korang nak alasan yang lebih kukuh lagi??oke..aku akan listkan untuk korang ek..

1.aku xminat kapel ngan kawan aku sendiri.
2.aku xsuke kapel ngan org sebaya aku.
#laki lambat matang..haha..jahat..
3.aku belum bersedia nak kapel buat mase skg.
4.aku xcantik pon.pergi ar cari perempuan lain.
5.aku sibuk sekarang.takut xde mase nak layan korang bile korang jd special bf aku
ti.



~the truth is~
_i'm still waiting for someone that never come_

Mianei,
ANNA SHUHA DAWSONS


PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • 10 Cara Nak Beli Number Pin UPU kat BSN ♥
  • :::My Mother:::(SPM essay)
  • ::status baru header baru::
  • PLKN MEnYesakkan AKu!!
  • UnTuK KeBaIkAn Awak JugAk
  • EPY BEsDAY NoRa
  • RumPut Dan Kasih SayAnG
  • After LoVe
  • AkU,Ko,DoRANG n CikGU...
  • Aku meNang NasyiD...