N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
nah Amik kao..



aku xnak jadi cam nie..tolong..
seriously aku xsuke la bile dapat PLKN nie..da la lame aku kene terperap kat sana..aku sorang plak tu yg dapat dalam hostel aku..malang giler kot nasib aku..tbe2 je aku ase cam nak eishh..ntah la..xtau la nak cakap pe..sume kengkawan aku gelakkan aku...hampeh btol..sedap ar dorang..cuti nie boleh dok umah goyang kaki padahal aku kene berkawat kat tengah padang mase panas terik..wwooo..Malaysia is Too Hot oo..aku xboleh bayangkan macam mane la keadaan aku nanti..mesti hitam la aku lepas nie..mengalahkan org afrika kot..malang giler naseb aku..

adekah aku akan still cerah cam nie??
tp bila aku memikirkan tentang benefitnyer..aku xkesah..janji aku xnak tempat PLKN aku nanti sama ngan ex2-boyfriend aku..malu kot nak kene  merangkak atas lumpur depan dorang..hahaha..i cant imagine it..hahaha..thats all for today..doakan aku dapat kuruskan badan kat sane tau..daaaa

Labels: ,



PASTFUTURE

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • UnTuK KeBaIkAn Awak JugAk
  • EPY BEsDAY NoRa
  • RumPut Dan Kasih SayAnG
  • After LoVe
  • AkU,Ko,DoRANG n CikGU...
  • Aku meNang NasyiD...
  • SaPe TamAk??
  • aKu gEDikS KEr??
  • pernah x??
  • kita hanya akan menghargainya bila kita sudah kehi...