N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Sabarlah Sahabatku Hilang??
Tuesday, June 4, 2013 • Tuesday, June 04, 2013 • 0 comments

kenapa? cari entry 'sabarlah sahabatku' ke? Entry tu aku dah revert jd draft dah. Sebab macam bg aku x elok pulak tulis cm uh kat tempat public kan? so, aku simpan je la entry uh. sapa2 yg belom baca n yg dah baca tapi nak baca lagi sbagai sumber motivasi/inspirasi boleh komen dekat bawah nie. yang xde blog pon boleh komen jugak. komen as anonymous.

haa, pastu pada sesiapa xjumpe kat mane nak komen. tengok kat atas entry nie. ade word 'comment' kaler pink kan. haa tekan je situ. nanti kua box. dan boleh komen.

terima kasih :)




PAST
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • memBEBEL
  • Gwiyomi. Gwiyomi. (cutie)
  • Kerja or Lesen ?
  • update
  • Sushi King
  • HPV Injection and MAMAT Gilaa
  • Selamat Hari Jadi
  • 20.12.2012 Pesta Penang :3
  • Aku Sangat Rindu.
  • My Little "THINGS" :D