N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
HPV Injection and MAMAT Gilaa
Saturday, January 5, 2013 • Saturday, January 05, 2013 • 3 comments

Aku nak tulis dua cerita dalam satu entry. Nampak bonar haa byk bende yg jadi dlm hidup aku hari nie. Get set GOO !!

First,

HPV injection

Arinie ade HPV injection. Oo. HPV injection uh untuk prevent kanser serviks. Act. HPV injection nie kena bayar sampai beribu riban la jugak. Tapi student UiTM dapat free. Hooyehh !! Korang ingat aku suke?? Memang tak laa. Aku cuak gilaa kot. Total HPV injection ialah 3. Means aku kene relakan diri aku untuk di suntik 3 kali. Gilaa laa.

Haa. abes utk introduction. tadi aku dapat first injection. cuak gilaa baq hang. sumpah. aku bagi macam macam alasan kat housemate aku. aku cakap aku demam laa. cirit birit laa macam macam laa. tak nak pergi UK punya pasal macam macam pe'el aku buat. mase otw pergi UK uh.
jantung aku berdegup kencang kot. haha. gilaa laa.
aku memang lemah bab bab nie.

da sampai UK uh. aku pon ngan cuak nya duduk kat ruang menunggu uh. aku diam jaa. Ya Allah. cuak nyaa aku. pastu aku dok tengok org2 pegang tangan depa. lagi laa aku takut wehh. pastu tbe2 nurse uh panggil aku masuk bilik suntik uh. Guess what?? Aku cuk gilaa kot. mase uh ade la member2 aku. Ade solehah, amalina n syuhada. Pastu aku da duduk da kat kerusi depan nurse uh. nurse uh da nak inject da. tiba tiba plak ku bangun. haishhh.
mula da aku buat perangai.
aku pon xtau la nape leh jadi cam uh. aku takut gilaa kot. pastu uh. nurse uh suh member2 aku kua. lagi laa aku takut. muka nak nangis daa. haha. pastu aku cam redha je laa. pastu aku cuak sangat aku pon peluk laa sorang nurse nie. haha. pastu dah siapp. xrasa pon. haha. pas kene inject uh. aku gelak macam gilaa. sebab takut jaa lebih. bukan sakit pon. haha. aku takut. nak buat cam ne. haha. Lawak doe. Malu aku. haha. ok habes.

Lastly,

MAMAT Gilaa

haishh.

kalau ingat jee incident nie. mesty aku marah. marah gilaa kot. eeeee. gerammm nyerrr aku ngan laki uh... eeeeee. benciiii... bencii laaa. benci..sangat benciii..

cam nie citernyaa. aku kan mmg basuh baju kat dobi. alaa. aku mmg pemalas pon laa. baru tau ke?? pastu mase aku nak g dobi uh. ade la satu group bdk laki nie. hensem kot. mmg hensem laa. semua hensem. aku ase dorang senior laa kot. sbb nampak la mature nyer uh.

mase nak basuh baju uh. aku guna mesin after die tau. pastu lepas die da keluarkan baju die uh. die letak baju die uh kat mesin pengering. #mesin uh sebelah mesin basuh aku uh. lepas die da letak baju die uh. die berdiri jaa belakang aku. aku cam xselesa laaa kan. sbb ak nak keluarkan baju aku dari dalam beg nak masuk kan kat dlm mesin uh. aku cam segan laa. sebab ade 'adek' n 'kakak'#u know what im referring to aku kat dalam beg uh sekali. sebab ak malas laa basuh 'bnde alah' uh guna tangan. sangat malas.

pastu aku cam tunggu la die blaa. tapi die x bla bla jugak. haishh die nie mmg sajaa je ke nak nyakat aku?? sibuk duduk belakang aku. disebabkan mamat uh xreti bahasa aku pon keluarkan je laa baju aku dari beg uh. mmg malu kot. tapi kalo nak tgu die berambus sampai bilaa nak siap basuh baju aku uh. 'adek' n 'kakak' aku uh aku masukkan last sekali. aku cam angkat cepat2 laa. b4 uh aku da dengar daa ade orag gelak2 kat belakang. pastu member mamat uh cakap kat mamat uh.
" kau gelak ape tu? share la kat aku ape yg kelakar sgt. "
pastu dorang gelak2. haishh

Ya Allah, aku bengang gilaa laa mase uh. xgune punya laki. haishh. bia laa aku nak basuh baju kat dobi pon. bukan nya jadi bini kau. eeeeeee... benci laaaaa aku. eeeeee... geram sungguh laaa.

aku terus blaa. habes laa berbakul2 aku mencarut kat dorang. bongok punyaa laki. pervert!! aku benci kau laaaaa... eeeee..


PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Selamat Hari Jadi
  • 20.12.2012 Pesta Penang :3
  • Aku Sangat Rindu.
  • My Little "THINGS" :D
  • →_→ aku sangat runsing ←_←
  • Permainan Seronok :3
  • Result Semester 1
  • Aku Sangat Tension !
  • Wah. Dah begitu lame aku x Update blog aku ni. Nam...
  • Jamuan 5 PERSONA !