N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Sushi King
Tuesday, February 5, 2013 • Tuesday, February 05, 2013 • 3 comments
Hai Hai dan Hai

gilaa lama la aku x update blog aku. aku mmg da ade niat nak update. tapi malas la plak. cam buzy jaa. #padahal xda la buzy mana pon. aku update nie pon sebab ada manusia tu yang suruh. so, aku pon mengupdate nyaa laa kan. ok. broken malayu disitu.

haa. nak citer pasal

Makan SUSHI KING bersama mereka

mula mula nak cakap. aku sangat la kempunan nak makan sushi pada waktu tersebut. sangat sangat. ntah xtau laa. tapi mmg nak makan la kan. haa. pastu si Solehah nie pon berbaik hati nak belanja KAMI. da laa mahai. nahh aku tempek gambaq.




nie masa sesi nak order makanan. susah jugak laa nak pilih sbb banyak sgt. hee




sementara tunggu tu. dia bagi laa green tea dulu. kita boleh pilih nak sejuk or panas. kiteorg pilih laa sejuk. aku sebenarnyaa xtau yg mana lagi feel bila minum kan. panas ke sejuk. so aku main order je la yg sejuk. pastu kiteorg end up dgn rasa green tea yg tawar. aku xtau la mmg ghase die cam uh ke, aku xreti ghase ke. tp mmg tawar la kan. #hopesushikingxsamanaku.


wasabi sangat pedass. aku mmg sukaa. tapi die lebih nyengat kat hidung laa.


kicap kicap kicap. Aku sukaa yg Shoyu uh.


aku mmg sukaa buat muka weirdo aku uh. ohsemm kan??


aku rasa Solehah macam buat CF plak. Siyess. Diaa sgt cantik masa nie.





sushi nie sedapp. rasa rangup kat dalam diaa. aku yg pilih tau. tengok tgn laa kan.


aku ngan Syuhada yg makan eskemm yg sedapp



Syuhada order Udon. Bapak besar doe mangkuk diaa. Macam laa abes.


Last last si Solehah yg tolong abeskan. Hebat betuiii.


Nie plak SET aku. Nampak sedap kan?? Tapi aku lupaa nama SET nie. nanti korang carik sendri laa.





Tengok makcik nie. Die ngah berusaha nak habeskan jugak UDON diaa uh.Ehh chopp tu bukan udon laa. tu sushi. sorry, my bad.



finally, habess jugak udon si Syuhada nie. Syabas kepada aku and Solehah.






semua nie. SET aku. aku dapat habeskan. Tapi nasi tuu. mmg x laa. FULL gilaa kot. xpenah rasa kalah macam nie.


heading to Giant. HooYEhh. Beli barang dapuq plak.



nampaknyaa Solehah mmg suka tido masa snap pic.



Nie laah mereka masa tunggu prebet datang. lambat gilaa kot. aduii. pastu perasan x Syuhada macam bendera Perak. haha. Act, aku n the geng xpasan pon tau. Tapi sbb pakcik prebet uh yg tegur terus kiteorg perasan. hahahaha. lawak gilaa baq hang.

hahahaha. xabes gelak lagi nie. haha. lawak sungguh laa. tapi die comel kot. kan kan kan. cakap jee la die comell.

BTW, kat SUSHI KING uh fully sponsored by Solehah. Makasihh.

Tu je laa kot. bye bye.

#Amalina dah bising kat aku nie. Esok test CTU. ok. Doakan aku. PAPAi.










PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • HPV Injection and MAMAT Gilaa
  • Selamat Hari Jadi
  • 20.12.2012 Pesta Penang :3
  • Aku Sangat Rindu.
  • My Little "THINGS" :D
  • →_→ aku sangat runsing ←_←
  • Permainan Seronok :3
  • Result Semester 1
  • Aku Sangat Tension !
  • Wah. Dah begitu lame aku x Update blog aku ni. Nam...