N O R A ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
aKu gEDikS KEr??
Saturday, February 26, 2011 • Saturday, February 26, 2011 • 0 comments
Ok..nak cakap pasal perempuan gedik..perempuan gedik???kenapa perempuan gedik..aku bukan nak kutuk sesapa n entry ak kali nie xde kene ngene ngan hidup dan mati..ak pelik ar asal laki suke sgt at perempuan gedik.??mb sebab dorng gedik??manja??lebih lemah lembut??lebih penyayang??urmm..cepat jawab soalan aku nie..sape dapat jawab aku kasi seposen..hahaha..ok..cam nie..sbnarnyer la an…sume perempuan gedik..ala..kadang2 perempuan yg ganas pon leh jadik gedik bile kapel...cam aku..hahaha..wuerkk..pengakuan berani mati nie..bukan senang aku nak ngaku..hehehehe..ok cam nie..Kalo xgedik bukan perempuan namenyer..nipu lah kalo korang  xde sikit pon perangai gedik at lam diri tu..hehe..kalo xde jugak..da sah korang bukan perempuan..ayooookkkk…ala..perempuan gedik pon ade sebab nyer..nie aku da senaraikan..

·         Kalo perempuan tu da kapel die just nak perhatian balax dier..
·         Mb dier jus nak perhatian dari org yg dorang admire
·         Ala..mb dorang x cukup kasih syg kot..(suke aty aku jer)
·         Mb dorg rase orang akan lebih perasan akan kehadiran dier
·         Mb dorng kesunyian.
·         Mb dorng rase dorang cantik..
Ala..kepade boys at luar sane..xyah nak hipokrit..nak kutuk perempuan itu lah..ini lah..aku tau korang pon suke an..bile perempuan gedik pon korang pandang jugak an..xyah nak poyo2..aku tampo karang..kalo xgedik bukan perempuan namenyer..xpayah lah nak ngutuk kaum hawa nie..inilah lumrah wanita..ingin dikasihi dan di beri perhatian..thats all..


PASTFUTURE
MY WORDS;
If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Think twice before reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay.

If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> dapat blog baru. hoyehh
date : 3/5/2013
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • pernah x??
  • kita hanya akan menghargainya bila kita sudah kehi...
  • SEJArAH FoRM 1
  • ciRi2 OWang MeNciNtaiMu
  • Syer ingAt Lagi aWak..